Quan arriba la tardor i comença el fred, les castanyes comencen a caure dels arbres, llavors sabem que s’acosta la festivitat de la castanyada, una tradició Catalana que ens encanta celebrar.

Voleu saber com ho hem gaudit aquest any? Doneu-hi un cop d’ull!

Primer de tot vam fer un taller de panellets, els nostres residents amb l’ajuda del personal de cuina van fer mà de les seves dots culinàries per preparar un ampli ventall de panellets de diferents gustos. En vam fer un munt ja que tothom en volia per berenar! Des de cuina ens tenien preparada la massa, així que entre tots els i vam donar forma, els vam enriquir amb pinyons, ametlles, etc. Després els vam pintar i al forn!

P1060323 P1060327 taller panellets

Ja només ens quedava menjar-nos-els! Així que el divendres, vam organitzar una petita festa dins de la residència. Allà vam tenir molta música, tota una colla de voluntaris i voluntàries van venir a cantar-nos cançons i a llegir poemes cantats de tardor. Finalment, un dels nostres residents, en Marbel Lancha, amb la companyia de l’acordió de la Mª Angels, ens van alegrar la tarda amb un recull de cançons.

Per la traca final de la festivitat, vam poder degustar els panellets que havíem cuinat amb anterioritat! Estaven per llepar-se’n els dits! I per acompanyar-los tal i com mana la tradició, també vam berenar unes quantes castanyes i un xarrup de moscatell. Voleu veure-ho? Doncs a continuació tens un recull de fotografies que et faran cinc cèntims de com vam gaudir la festivitat. No t’ho perdis!