Aquest mes de Febrer a la Residència Sant Roc hem tingut un munt d’events i activitats diverses, i és que ens hem esmerat per preparar un bon carnestoltes. Voleu saber com?

Al llarg de la primera setmana de Febrer, ens vam posar mans a l’obra conjuntament amb tota una colla d’alumnes de l’institut Pere Fontdevila, per decorar una trentena d’antifaços gegants que l’ajuntament de Gironella ha repartit entre diferents entitats i particulars del poble, perquè entre l’art i la voluntat de tots quedessin els carrers de la vila ben decorats per a la celebració del carnestoltes. Aquí hi ha un seguit de fotos, que us demostraran que no només hem treballat molt fent-ho, sinó que també hem gaudit de poder compartir amb els més joves del poble una estona conjunta.

més fotos

Però això no ha sigut tot. També hem celebrat el tradicional dijous llarder. Enguany, aprofitant aquest hivern tant suau, vam pujar amb l’ascensor a la plaça de l’ajuntament, on vam poder berenar una coca de llardons boníssima que vam preparar uns dies abans al taller de cuina. Evidentment, ho vam acompanyar d’un bon xarrup de moscatell. Per sort, el sol i la bona companyia ens van garantir una tarda ben entretinguda i diferent. Dóna-hi un cop d’ull!

més fotos

I finalment, va arribar el dia de la gresca i la xerinola. Divendres, vam celebrar el carnestoltes, vam sortir a l’avinguda on la rua infantil ens va amenitzar el matí i ens va posar el gust de festa a la boca. Però això no va ser tot. La Perla, tradicionalment ve a visitar als nostres residents, però aquest any, nosaltres teníem una sorpresa ben especial per a ella. Un pastís fet amb tot el nostre amor per celebrar els 25 anys d’aquest personatge tant emblemàtic pels Gironellencs i Gironellenques. Felicitats Perla!