Com ja és una tradició de pes al poble de Gironella, aquest passat diumenge 20 de Març es va celebrar la tradicional fira de St. Josep. Un any més, la residència St. Roc també va sortir al carrer i mostrar al públic, un xic de tot allò que dia a dia treballem dins del centre.

Si veu venir a treure el cap, ja sabeu que teníem un munt de coses exposades! I es que els nostres residents han treballat molt, per poder mostrar al poble els millors resultats de la seva feina. Sobretot el taller de costura, que és un dels que més productes aporta a la fira, i és que tenim molt bones costureres entre nosaltres! Aquest any s’han esmerat, hem fet un munt de gallines, davantals, bijuteries i manualitats vàries.

IMG_20160320_1318082    parada fira St. Josep

parada a la fira de St. Josep

Però aquest any, encara va ser més especial. Vam aprofitar l’ocasió per inaugurar un nou espai, la nova entrada a la residència. Estem molt contents! Després d’uns quants mesos d’obres, per fi hem gaudit d’aquest nou espai! Com en tota inauguració preuada, les autoritats pertinents, van acompanyar-nos en aquest moment tant significatiu per a nosaltres.

inauguració entrada              IMG_4556

Dins l’ambit de la fira també es va presentar  l’exposició “Imatges del Berguedà al s.XX, Evolució i transformació de la comarca” cedida per l’Arxiu Comarcal. Aquesta està exposada  al pati de la residència fins el 25 d’abril.

exposicio

Veure més Fotos

Per llegir més sobre la inauguració de l’entrada a la residència, copia en el teu buscador el següent link.

www.regio7.cat/bergueda/2016/03/21/residencia-gironella-estrena-nova-porta/353763.html