A la residència Sant Roc ens agraden les tradicions, i encara més, aquelles destinades a l’amor i als enamorats; i es que els nostres residents n’han repartit durant molts anys d’amor!

Abans que arribés dissabte, s’havia preparar la festivitat i vam fer un taller de galetes de St. Jordi, les cuineres, ens havien preparat unes masses de galeta delicioses! Nosaltres, les vam amassar i amb els motllos de flors, els hi vam donar diverses formes… Vam pencar un munt! doncs aquestes galetes, serien el berenar de St. Jordi dels residents, i a més a més, el detall que els avis i avies preparen amb amor per les treballadores de la casa.

Un cop teníem apunt els dolços per el dia dels enamorats, ja nomes podíem fer una cosa: Menjar-nos-els! Així doncs, el dia de la diada, l’alcalde de Gironella David Font, va passar el matí entre nosaltres donant roses als nostres residents. Ens va agradar molt poder compartir aquesta estona amb l’alcalde, que amb gran dedicació va saludar a tots i cada un dels nostres residents.

Finalment, us deixem unes fotografies que us ensenyen, amb quant d’amor hem celebrat a la residència aquest dia tant especial.

Més fotos