A la residència Sant Roc tenim una petita colla d’artistes, que any rere any mantenen viu el grup de teatre. Cada any, preparem diverses obres de teatre que després mostrem als familiars, als residents i a la resta de convidats. Aquest cop però, el nostre públic ha sigut més especial que mai.

Des de ja fa un temps, una de les obres que es preparen al llarg de l’any s’organitza dins dels termes de “teatre intergeneracional”. Consisteix doncs, en preparar obres de teatre destinades als més petits del poble. Una trobada doncs, entre dues generacions, els més grans fent de protagonistes, i els més xics sent el públic més dolç i entregat que els nostres actors puguin imaginar.

Aquest any, hem preparat l’obra de la sopa de pedres originaria de Xesco Boix. Aquesta obra però, ha sigut adaptada per els membres participants del taller de teatre, que l’han ambientada en la Gironella de la post guerra. Així doncs, hem pogut oferir als més petits, una història tradicional que es desenvolupa al seu poble, però que ocórrer en la època en què els nostres avis eren petits com ells.

Tot plegat ha sigut un èxit! Els nostres protagonistes han actuat molt bé, i els més petits han parat bé les orelles per no perdre’s cap detall. Al final de l’obra de teatre s’ha repartit sopa de pedres per a tothom!

Agrair de tot cor la participació de l’escola pública, l’escola Annunciata i l’escola St. Marc de Cal Bassacs per venir-nos a fer de públic.

T’ho has perdut? Dóna-hi un cop d’ull!

Més fotos