El passat diumenge 19 de març coincidint amb el dia del pare i Sant Josep, a Gironella com cada any vam estar de fira: La Fira de Sant Josep, i nosaltres no ens ho vam voler perdre.

Davant de la residència durant tot el dia hi vam tenir la nostra paradeta amb totes les manualitats que anem fent als tallers (bufs, samarretes, posa-espelmes, clauers, arracades, anells, collarets, etc) tot fet per les mans dels nostres i les nostres residents, així com també la decoració seguint la temàtica de la fira: El motor. El protagonista principal de la parada va ser el cotxe, nou membre de la família des d’aquest Nadal 2016 amb el qual atenem diferents serveis.

Vam gaudir molt de la fira i estem molt agraïts de les vostres visites, esperem poder-vos veure l’any vinent! I recordeu: El 19 de març vam inaugurar l’exposició de fotografies a càrrec de Ramon Campos, la qual serà exposada a dins a la residència fins al 25 d’abril, l’entrada és lliure per a tothom!