“La Fundació Sant Roc, plataforma de serveis per l’atenció integral de les persones grans, ha presentat nou logotip i nova pàgina web a la Fira de Sant Josep de Gironella. Aquest canvi d’imatge corporativa dóna un aire nou i acolorit a la fundació, representat amb un photocall sota el lema “Grans persones, persones Grans!”.

Totes les fotografies que s’han fet s’anaven penjant directament a la xarxa social Instagram amb l’etiqueta#granspersonesgrans o #fundaciósantroc i automàticament quedaven visibles a la nova pàgina web. D’aquesta manera, l’estand de la Fira ha sigut molt participatiu amb tots els visitants (es van fer més de 200 fotografies virtuals). Per més informació: Fundació Residència Sant Roc – Gironella ”

Veure totes les fotos