Malgrat tenir el Nadal preparat d’una manera diferent ens vam haver d’adaptar un cop mes a la situació del moment i vam poder celebrar i gaudir de totes les activitats de Nadal tot respectant les mesures covid-19. Vam gaudir dels concerts de nadales per part dels nens i nenes de l’escola Gironella i FEDAC mes els alumnes del grup de coral de l’institut IES Pere Fontdevila des del carrer i així estrenant la reforma sala de l’avinguda.
També vam visitar el Market de Nadal que l’Ajuntament de Gironella hi havia muntat a la plaça de l’estació.
Vam celebrar la nostra festa de Nadal tot cantant nadales, veient el vídeo que havíem preparat de com decoràvem la casa i fent cagar el tió. Per berenar ens vam menjar els polvorons que havíem preparat dies abans al taller de cuina.
I per concloure les festes de Nadal vam rebre la visita d’uns patges molt especials i vam poder veure la cavalcada dels reis d’orient de Gironella que també ens van voler fer arribar un present.

P1160092 P1160059

P1160123P1160164 P1160158