7 de gener, fi de les festes de Nadal, un nadal carregat d’il·lusió amb moltes activitats, concerts i visites molt especials. I el més important, viure’l plegats!

Vam encetar el desembre, amb una sortida al mercat de nadal de la vila de Gironella, on vam passar una estona molt agradable prenent-nos una xocolata calentona i visitant les diferents parades.

La setmana següent, ens van visitar les diferents escoles de Gironella, així com la coral del Institut Pere Fontdevila, per fer-nos gaudir amb els concerts de nadales que ens havien preparat amb molta il·lusió.

També vam sortir del centre, per anar a veure una obra de teatre dels alumnes de 6é de l’Escola Fedac al Local del Blat, i el mateix dia per la tarda, vam anar al pati de l’escola Fedac a veure el seu pessebre vivent.

Durant la mateixa setmana, vam posar punt i final al Projecte Grans Encants, fent l’última cantada al pavelló de Puig-reig, després de 6 setmanes d’assajos.

Ens van visitar els més petitons de la vila de Gironella, alguns nens i nenes de la Llar municipal Estel, que ens van arrancar un somriure a tots, amb els seus balls i cançons de nadal.

I com no, vam celebrar la nostra festa de Nadal, amb la família Sellart que ens van fer un magnífic concert instrumental de cançons de nadal, i vam acabar la festa, fent cagar el tió, amb la companyia de familiars i nens i nenes de la casa. Per berenar ens vam menjar els polvorons que havíem preparat el mateix dia pel matí, al taller de cuina amb els nostres avis.

A més a més, la Coral Les veus de Gironella, també van pensar amb nosaltres i ens van regalar unes magnífiques nadales cantades per ells i elles.

Per últim, vam acabar celebrant el fi d’any, amb un ball a càrrec del inigualable Quim de Puig-reig.

I per concloure les festes de Nadal, el vespre del 5 de gener, vam rebre la visita més especial de tot l’any, la de Ses Majestats els Reis d’Orient!

a738408d-489b-4ea6-8349-df784505ae61 IMG_4966 IMG_5193

IMG_5478 IMG_5757 IMG_6045